Boekenverkoop tweede semester 2020-2021

De boekenwebshop is geopend! 

Je ziet het goed: de boekenverkoop voor het tweede semester is weer geopend. Dat betekent dat je als ODIOM lid je studieboeken kunt bestellen. Mét korting!

Klik hier om naar de webshop te gaan!

Wil je boeken bestellen? Denk dan hier aan:

- Bij ODIOM krijg je als lid altijd korting op de boeken die je via onze webshop bestelt.
- ODIOM organiseert jaarlijks twee boekenverkoopmomenten: de eerste voor aanvang van het studiejaar en de tweede voor het begin van het tweede semester. De boeken die nu in de webshop staan, zijn allemaal bedoeld voor het tweede semester van jaar 2020-2021 (blok 2a en 2b).
- Sommige boeken in de webshop zijn zowel eerstehands als tweedehands te bestellen. Als een boek tweedehands beschikbaar is, staat dat als optie aangegeven bij het betreffende boek.
- Controleer of er boeken in de lijst staan die je al in je bezit hebt (soms staat dit al aangegeven, maar je blijft zelf verantwoordelijk).
- Je kunt ervoor kiezen om je studieboeken thuis te laten bezorgen of ze op te halen in het ODIOM-hok. Als je ze bij ODIOM laat bezorgen, krijg je een berichtje wanneer je boeken klaarliggen in het hok. Wegens de verscherpte maatregelen kunnen we niet op het hok. We raden daarom aan om de boeken thuis te laten bezorgen.

Klik hier om naar de webshop te gaan!


Let op: om boeken te bestellen moet je inloggen. Hier kan je niet je inloggegevens voor de ODIOM-site gebruiken, maar je moet een nieuw account aanmaken voor de bestelling van boeken.

Studiegidsen
Kijk op  de site van de rug: Studiegidsen

Retour
Je kunt binnen 14 dagen na levering je bestelling gratis retourneren. Ook kun je een bestelling gratis annuleren.

LET OP! Als je boeken bestelt, verwachten we ook dat je ze af komt halen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de boeken die je bestelt. Controleer dus ALTIJD welke boeken je aanvinkt en of je deze ook daadwerkelijk nodig hebt voor de vakken die je volgt. 



Veelgestelde vragen:

Ik kreeg een bericht dat mijn bestelling later is en ik op de site van Studystore kan kijken hoe het met mijn besteling is, maar als ik inlog op Studystore staat er niks.
Dat klopt. Je hebt je boeken besteld via ODIOM, dus als je via de boekenverkoop van ODIOM inlogt, kan je zien hoe het met je bestelling is!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Gaat het wel goed? 
Waarschijnlijk heb je gewoon goed besteld. Stuur even een mail naar ons met je achternaam en de besteldatum, dan controleren wij even of de bestelling is doorgekomen. 

Hoe weet ik welke boeken ik moet hebben? 
In de studiegids kun je precies aangeven in welk jaar en welke richting je zit. Per vak staat hier aangegeven welke boeken er in het begin van het jaar zijn aanbevolen. Als er verder nog vragen zijn kan je altijd mailen. 

De boeken in de studiegids komen niet overeen met de bestellijst van ODIOM. Wat nu?
Dit kan voorkomen. Sommige docenten veranderen de literatuur in de loop van het jaar, omdat bepaalde boeken niet meer gedrukt worden, uitverkocht zijn of om andere redenen. Als er onduidelijkheden zijn, kun je altijd mailen. 

Hoe komt het dat de ISBN nummers opgegeven door ODIOM niet overeenkomen met de ISBN nummers opgegeven door de RUG?
De RUG levert ons een lijst met boeken met daarbij het 10-cijferige ISBN. Helaas kunnen wij hier niet meer werken en zetten dus de 10-cijferige ISBN om naar een 13-cijferige ISBN. Hoewel deze twee van elkaar verschillen, horen zij bij hetzelfde boek.

Waar kan ik de boeken ophalen?
Deze kunnen opgehaald worden op de faculteit. Verdere informatie krijg je via je mail. 

Ik kan niet op het gegeven tijdstip mijn boeken ophalen. Wat nu? 
Je moet je boeken ophalen tijdens de tijden van de boekenverkoop. Eventueel kan je op een tijdstip van een ander jaar/richting langskomen. Er is dan wel een kans dat je langer moet wachten. Hier kan je altijd even over mailen. 

Is jouw vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact op met ons (de boekencommissie) via boeken@odiom.nl. Wij zullen graag jouw vraag beantwoorden.